Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Քո կարծիքով ինչո՞ւ էին Յուլիսիս Մաքոլին և Լայոնել Քեբոտը աշխարհի
    լավագույն ընկերները:
    —Իմ կարծիքով նրանք լավագույն ընկերներ էին և նրանք իրսր օքնում էին։————————————————————————————————————
    —————————————————————————————————————
    —————————————————————————————————————
    —————————————————————————————————————
  2. Ի՞նչ է սխալը: Ինչպիսի՞ սխալներ են լինում:
    ——Սխալը այն է երբ դու -ինչոր բան ճիշտ չես անում։——————————————————————————————————
    —————————————————————————————————————
    —————————————————————————————————————
    —————————————————————————————————————
  3. Ի՞նչ էր պատրաստվում անել Լայոնել Քեբոտը, որպեսզի իրեն խաղից
    վռնդող ու նեղացնող տղաները զղջան:
    ———Նա պատրաստվում էր ընկերներին օգնել որ նրանք իրենց սխալը հասկանայն։—————————————————————————————————
    —————————————————————————————————————
    —————————————————————————————————————
    ————————
  4. Ի՞նչ սխալ ես թույլ տվել, որի համար զղջացել ես:
    —Ես զղջացել էմ երբ ես չեմ հասկանում իմ դասը ես շատ զղջացել եմ։————————————————————————————————————
    —————————————————————————————————————
    —————————————————————————————————————

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *