Հարցեր և առաչադրանքներ

  1. Հեքիաթից դուրս գրի՛ր անծանոթ բառերն ու օնլայն բառարանի օգնությամբ
    բացատրի՛ր:
    —շվարել-զարմանալ——
  2. Ինչի՞ մասին էր Հայր Բոնամիի հեքիաթը:
    ——Երկու որսորդների մասին էր։
    7
  3. Նշված բառերն ու արտահայտությունները փոխարինի՛ր ուրիշ բառերով ու
    արտահայտություններով:
    Հայր Բոնամին մի ծիծաղաշարժ պատմություն գիտեր:
  4. Հայր Բոնամին գիտեր զվարճլի մի պատահար:

Որսորդները շվարել կանգնել էին ապարանքի մոտ:

Որսսորսները զարմացած կագնել էին դղյակի մոտ։


Նրանք թակեցին խորտակված դղյակի դուռը:

Նրանք ծեծեցին ջրի տակ անցած ապարանքի դուռը


  1. Հայր Բոնամիին կարո՞ղ ես նկարագրել:
    —Հայր Բոնամիին արդեն մեծահասակ էր բայց ընդամենը մի հեքյաթ գիտեր և իմ կարծիքով նա անգրագեն էր։
  2. Սուտլիկ որսկանն ի՞նչ կասեր, եթե լսեր հայր Բոնամիի հեքիաթը:
    —Սուտլիկ որսկանը Հայր Բոնամիյի հեքյաթը երբ տեսներ կգնար Ֆռանցիյա և կասեր ինու ես գողացել իմ հեքյաթը և հայր Բոնամիյի վրա այդպես կգոռար————————————————————————————————————
    —————————————————————————————————————
    —————————————————————————————————————
    —————————————————————————————————————
    ————
  3. Հորինի՛ր.
    Լինում է, բայց չի լինում մի մարդ է լինում և նա կարող էր դառնալ կենդանի և նա կարող էր խոսել կենդանիների հետ։ Մի օր նա տեսավ առյուծ ճանապարհի վրա երևի նրան մեքենա էր խփել և նա չվախեցավ: Սկզբում առյուծը վախում էր և փորցում էր վախեցնել այդ մարդուն, բայց նա սկսեց խոսել առյուծների լեզվով և ասաց մի վախեցիր ես ուզում եմ քեզ օգնել առյուծը դա լսեց և թույլ տվեց իրեն օգնի։Առյուծի վնասքվացքերը պերեգիսով մաքրեց և նրանք սկսեցին ապրել իրար հետ մի օր նրանք գնացին անտառ և մի օր մնացին։ իրաենց նկարը

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *